UIS.Stat UNESCO

Naziv baze podatakaUIS.Stat UNESCO
(UNESCO statistika)
Institucija UNESCO Institute for Statistics, Montreal, Canada
(Institut za statistiku UNESCO, Montreal, Kanada)
Vrsta institucije Međunarodna
Vrsta baze podataka Baza indikatora i indeksa
Veza sa drugim bazama podatakaN/A
Opis baze podatakaU bazi su prikazani podaci koji pružaju detaljan uvid u stanje obrazovanja, nauke, kulture, komunikacija i informacija (oblastima delovanja UNESCO) za preko 200 država i teritorija. Podaci iz baze namenjeni su kako državama članicama UNESCO-a tako i međuvladinim i nevladinim organizacijama, istraživačkim institutima, univerzitetima i pojedincima.
VarijablePet glavnih tema: obrazovanje, nauka, tehnologija i inovacije, kultura, komunikacije i informacije, demografija i socioekonomska pitanja. Svaka od navedenih tema sadrži više podtema sa nekoliko indikatora.
Obim jedinicapreko 200 država i teritorija
Vremenski obuhvat1996-2017. (skupovi podataka u bazi nemaju isti vremenski obuhvat, i on zavisi od konkretnog indikatora)
MetodologijaIndikatori se kreiraju na osnovu upitnika koji se dostavljaju vladama država članica, koje popunjen upitnik vraćaju Institutu za statistiku UNESCO. U najvećem broju slučajeva podaci se dostavljaju jednom godišnje.
Format podatakaHTML, XLS, CSV, XML/SDMX
Upustvo za korišćenje baze podataka (link)http://data.uis.unesco.org/ModalHelp/OECD/WBOS%20User%20Guide%20(EN).PDF
Pristup bazi podatakaBaza je otvorena bez posebnih uslova za pristup
Internet adresahttp://data.uis.unesco.org/
KomentarN/A

Radovi:

  1. Baulch, B. (2016). The Poverty Focus of Swedish Bilateral Aid: A Comparative Analysis. The European Journal of Development Research28(4), 758-775.
  2. Cussó, R., & D’Amico, S. (2005). From Development Comparatism to Globalization Comparativism: Towards More Normative International Education Statistics. Comparative Education, 41(2), 199-216.
  3. Kennedy, A. B. (2016). Slouching Tiger, Roaring Dragon: Comparing India and China as Late Innovators. Review of International Political Economy23(1), 65-92.