Naziv baze podataka | UIS.Stat UNESCO (UNESCO statistika) |
Institucija | UNESCO Institute for Statistics, Montreal, Canada (Institut za statistiku UNESCO, Montreal, Kanada) |
Vrsta institucije | Međunarodna |
Vrsta baze podataka | Baza indikatora i indeksa |
Veza sa drugim bazama podataka | N/A |
Opis baze podataka | U bazi su prikazani podaci koji pružaju detaljan uvid u stanje obrazovanja, nauke, kulture, komunikacija i informacija (oblastima delovanja UNESCO) za preko 200 država i teritorija. Podaci iz baze namenjeni su kako državama članicama UNESCO-a tako i međuvladinim i nevladinim organizacijama, istraživačkim institutima, univerzitetima i pojedincima. |
Varijable | Pet glavnih tema: obrazovanje, nauka, tehnologija i inovacije, kultura, komunikacije i informacije, demografija i socioekonomska pitanja. Svaka od navedenih tema sadrži više podtema sa nekoliko indikatora. |
Obim jedinica | preko 200 država i teritorija |
Vremenski obuhvat | 1996-2017. (skupovi podataka u bazi nemaju isti vremenski obuhvat, i on zavisi od konkretnog indikatora) |
Metodologija | Indikatori se kreiraju na osnovu upitnika koji se dostavljaju vladama država članica, koje popunjen upitnik vraćaju Institutu za statistiku UNESCO. U najvećem broju slučajeva podaci se dostavljaju jednom godišnje. |
Format podataka | HTML, XLS, CSV, XML/SDMX |
Upustvo za korišćenje baze podataka (link) | http://data.uis.unesco.org/ModalHelp/OECD/WBOS%20User%20Guide%20(EN).PDF |
Pristup bazi podataka | Baza je otvorena bez posebnih uslova za pristup |
Internet adresa | http://data.uis.unesco.org/ |
Komentar | N/A |
Radovi:
- Baulch, B. (2016). The Poverty Focus of Swedish Bilateral Aid: A Comparative Analysis. The European Journal of Development Research, 28(4), 758-775.
- Cussó, R., & D’Amico, S. (2005). From Development Comparatism to Globalization Comparativism: Towards More Normative International Education Statistics. Comparative Education, 41(2), 199-216.
- Kennedy, A. B. (2016). Slouching Tiger, Roaring Dragon: Comparing India and China as Late Innovators. Review of International Political Economy, 23(1), 65-92.